[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
Raporti i parë i qëndrueshmërisë!
- Dokumenti zyrtar i paraqitur që vërteton angazhimin e kompanisë për një të ardhme të qëndrueshme, me një rrugë të bazuar në investime dhe praktika të mira
- Një pikënisje në të cilën të vendoset një rrugë për të arritur qëllimin e Neutralitetit të Karbonit hap pas hapi
Një ulje prej 65% në blerjen e energjisë elektrike nga rrjeti për ta zëvendësuar atë me vetë-prodhim nëpërmjet paneleve fotovoltaike (me 516 ton më pak emetime CO2 – sipas Qëllimit 2 – në vetëm një vit), 74 automjete elektrike 100% për forcën e shitjes që rimbushen me energji nga burimet e rinovueshme, më shumë se 3000 orë trajnimi për mbi 350 punonjës, evolucioni i paketimit të produktit duke reduktuar peshën (- 9 ton PET të përdorura midis 2021 dhe 2022) dhe duke përdorur materiale të riciklueshme dhe të ricikluara si në rastin e rPET (PET i ricikluar ) në formatet kryesore.
Këto janë disa nga gjetjet që dalin nga raporti i parë i qëndrueshmërisë që i referohet vitit 2022 i nënshkruar nga CCBS – dhe i hartuar nga Deloitte – i cili shënon një hap të rëndësishëm në rrugën e transparencës dhe përmirësimit të vazhdueshëm të zbatuar prej disa vitesh.
“Një dokument zyrtar që vërteton përkushtimin solid të kompanisë sonë në drejtim të qëndrueshmërisë dhe përgjegjësisë sociale – komenton presidenti i CCBS Luca Busi – për ne CCBS është më shumë se një aktivitet sipërmarrës: është një realitet që me forcë dhe energji po nxit ndryshimin, që nga viti 1994. Iniciativat tona të gjelbra kanë shkuar përtej gjesteve formale, përtej premtimeve, duke u bërë themeli i identitetit tonë dhe duke udhëhequr çdo veprim tonë. Jemi të vetëdijshëm për faktin se suksesi i një kompanie shkon përtej performancës së saj ekonomiko-financiare: ne duam dhe duhet t’i lëmë brezave të rinj një trashëgimi praktikash të mira”.
Që nga lindja e saj në Shqipëri, Coca-Cola Bottling Shqipëria ka promovuar veprime në favor të mjedisit përmes projekteve pioniere, me shpresën se do të ketë kontribuar në vendosjen e standardeve të reja brenda tregut: «Iniciativat tona mjedisore – komenton Busi – si investime në fotovoltaikë, përdorimi i automjeteve 100% elektrike (për ekipin tregtar në Tiranë, Durazzo, Kavajë), instalimi i stacioneve të karikimit të shpejtë në qytetet e përfshira, mbjellja e pemëve dhe gjelbërimi, janë vetëm shembujt e elementëve kryesorë të një angazhimi të përditshëm në të gjitha nivelet e organizatës”.
Prandaj, ky raport përfaqëson më shumë se një analizë të thjeshtë; shënon një transformim drejt një qasjeje të dokumentuar dhe të provuar: “Ne kemi ndërtuar një model zhvillimi që komunikon me të gjithë zinxhirin e furnizimit dhe të cilin duam të vazhdojmë ta çojmë përpara në përputhje me evolucionin e shoqërisë shqiptare, duke kombinuar fuqinë e një marke globale, vlerat e një biznesi familjar dhe një perspektivë lokale. Ne jemi krenarë të shpallim – vazhdon presidenti i CCBS – se angazhimi ynë nuk është më vetëm një deklaratë: ai tani mbështetet nga raporte të detajuara dhe të verifikuara nga konsulentë të specializuar. Në këtë mënyrë ne duam të punojmë gjithnjë e më mirë për të kombinuar rritjen e kompanisë sonë me një qasje pragmatike dhe konkrete ndaj qëndrueshmërisë. Vetëm duke e ditur mirë pikën e fillimit mund të aspirojmë të bëjmë gjithmonë më mirë”.
“Me konsulentët më të mirë në nivel europian – përfundon Luca Busi – ne po ndërtojmë një udhërrëfyes që do të na lejojë të bëhemi ndër kompanitë e para me emetime zero deri në vitin 2030. Një rrugë shumë ambicioze që na ka parë në punë prej disa muajsh dhe që do të shënojë vërtet një kthesë të rëndësishme për ne. Falënderimet e mia shkojnë për ekipin tonë të përkushtuar, The Coca-Cola Company, palët e interesuara me të cilat punojmë çdo ditë dhe komunitetet të cilave u shërbejmë. Në fakt, vetëm së bashku kemi me të vërtetë fuqinë për të formuar një të ardhme të qëndrueshme.”
Primo rapporto di sostenibilità!
- Presentato documento ufficiale che attesta l’impegno dell’azienda per un futuro sostenibile, con un percorso basato su investimenti e buone pratiche
- Un punto di partenza su cui impostare un percorso per arrivare passo dopo passo all’obiettivo della Carbon Neutrality
Una riduzione dell’acquisto di energia elettrica dalla rete del 65% per sostituirla con l’auto-produzione tramite pannelli fotovoltaici (con meno emissioni di CO2 per 516 tonnellate – Scope 2 – in un solo anno), 74 veicoli 100% elettrici per la forza vendita ricaricati con energia proveniente da fonti rinnovabili, più di 3000 ore di formazione a favore degli oltre 350 dipendenti, l’evoluzione delle confezioni dei prodotti riducendone il peso (– 9 tonnellate di PET utilizzato tra il 2021 e il 2022) e utilizzando materiali riciclabili e riciclati come nel caso del rPET (PET riciclato) sui principali formati.
Queste alcune delle evidenze che emergono dal primo bilancio di sostenibilità riferito all’anno 2022 firmato da CCBS – e redatto da Deloitte – che segna un importante passo nel percorso di trasparenza e miglioramento continuo messo in campo da diversi anni.
«Un documento ufficiale che attesta il solido impegno della nostra azienda nella direzione della sostenibilità e della responsabilità sociale – commenta il presidente CCBS Luca Busi – per noi CCBS è più di un’attività imprenditoriale: è una realtà che con forza ed energia sta trainando il cambiamento, sin dal 1994. Le nostre iniziative green sono andate oltre i gesti formali, oltre le promesse, diventando il fondamento della nostra identità e guidando ogni nostra azione. Siamo consapevoli del fatto che il successo di un’azienda va oltre il suo andamento economico-finanziario: vogliamo e dobbiamo lasciare un’eredità di buone pratiche alle nuove generazioni».
Coca-Cola Bottling Shqipëria sin dalla sua nascita in Albania ha promosso azioni a favore dell’ambiente attraverso progetti pionieristici, con l’auspicio di aver contribuito a stabilire nuovi standard all’interno del mercato: «Le nostre iniziative ambientali – commenta Busi – come gli investimenti nel fotovoltaico, l’utilizzo di veicoli 100% elettrici (per il team commerciale a Tirana, Durazzo, Kavaja), l’installazione di stazioni di ricarica fast nelle città coinvolta, la piantumazione di verde e di alberi, sono solo gli esempi principali di un impegno che è quotidiano e a tutti i livelli dell’organizzazione».
Questo rapporto rappresenta dunque più di una mera analisi; segna una trasformazione verso un approccio documentato e comprovato: «Abbiamo costruito un modello di sviluppo che dialoga con tutta la filiera e che vogliamo continuare a portare avanti in linea con l’evoluzione della società albanese, unendo la forza di un marchio globale, i valori di un’azienda familiare e una prospettiva locale. Siamo orgogliosi di annunciare – continua il presidente CCBS – che il nostro impegno non è più solo una dichiarazione: è ora supportato da rapporti dettagliati e verificati da parte di consulenti specializzati. In questo modo vogliamo lavorare sempre meglio per coniugare la crescita della nostra realtà con un approccio pragmatico e concreto alla sostenibilità. Solo conoscendo bene il punto di partenza si può aspirare a fare sempre meglio».
«Stiamo costruendo con i migliori consulenti a livello europeo – conclude Luca Busi – una road-map che ci consentirà di arrivare ad essere una delle prime aziende a zero emissioni entro il 2030. Un percorso ambiziosissimo che ci vede a lavoro da diversi mesi e che segnerà davvero una svolta importante per noi. Il mio ringraziamento va al nostro team dedicato, a The Coca-Cola Company, agli stakeholder con cui collaboriamo ogni giorno e alle comunità che serviamo. Solo tutti insieme, infatti, abbiamo davvero il potere di plasmare un futuro sostenibile».
Raporti i parë i qëndrueshmërisë!
- Dokumenti zyrtar i paraqitur që vërteton angazhimin e kompanisë për një të ardhme të qëndrueshme, me një rrugë të bazuar në investime dhe praktika të mira
- Një pikënisje në të cilën të vendoset një rrugë për të arritur qëllimin e Neutralitetit të Karbonit hap pas hapi
Një ulje prej 65% në blerjen e energjisë elektrike nga rrjeti për ta zëvendësuar atë me vetë-prodhim nëpërmjet paneleve fotovoltaike (me 516 ton më pak emetime CO2 – sipas Qëllimit 2 – në vetëm një vit), 74 automjete elektrike 100% për forcën e shitjes që rimbushen me energji nga burimet e rinovueshme, më shumë se 3000 orë trajnimi për mbi 350 punonjës, evolucioni i paketimit të produktit duke reduktuar peshën (- 9 ton PET të përdorura midis 2021 dhe 2022) dhe duke përdorur materiale të riciklueshme dhe të ricikluara si në rastin e rPET (PET i ricikluar ) në formatet kryesore.
Këto janë disa nga gjetjet që dalin nga raporti i parë i qëndrueshmërisë që i referohet vitit 2022 i nënshkruar nga CCBS – dhe i hartuar nga Deloitte – i cili shënon një hap të rëndësishëm në rrugën e transparencës dhe përmirësimit të vazhdueshëm të zbatuar prej disa vitesh.
“Një dokument zyrtar që vërteton përkushtimin solid të kompanisë sonë në drejtim të qëndrueshmërisë dhe përgjegjësisë sociale – komenton presidenti i CCBS Luca Busi – për ne CCBS është më shumë se një aktivitet sipërmarrës: është një realitet që me forcë dhe energji po nxit ndryshimin, që nga viti 1994. Iniciativat tona të gjelbra kanë shkuar përtej gjesteve formale, përtej premtimeve, duke u bërë themeli i identitetit tonë dhe duke udhëhequr çdo veprim tonë. Jemi të vetëdijshëm për faktin se suksesi i një kompanie shkon përtej performancës së saj ekonomiko-financiare: ne duam dhe duhet t’i lëmë brezave të rinj një trashëgimi praktikash të mira”.
Që nga lindja e saj në Shqipëri, Coca-Cola Bottling Shqipëria ka promovuar veprime në favor të mjedisit përmes projekteve pioniere, me shpresën se do të ketë kontribuar në vendosjen e standardeve të reja brenda tregut: «Iniciativat tona mjedisore – komenton Busi – si investime në fotovoltaikë, përdorimi i automjeteve 100% elektrike (për ekipin tregtar në Tiranë, Durazzo, Kavajë), instalimi i stacioneve të karikimit të shpejtë në qytetet e përfshira, mbjellja e pemëve dhe gjelbërimi, janë vetëm shembujt e elementëve kryesorë të një angazhimi të përditshëm në të gjitha nivelet e organizatës”.
Prandaj, ky raport përfaqëson më shumë se një analizë të thjeshtë; shënon një transformim drejt një qasjeje të dokumentuar dhe të provuar: “Ne kemi ndërtuar një model zhvillimi që komunikon me të gjithë zinxhirin e furnizimit dhe të cilin duam të vazhdojmë ta çojmë përpara në përputhje me evolucionin e shoqërisë shqiptare, duke kombinuar fuqinë e një marke globale, vlerat e një biznesi familjar dhe një perspektivë lokale. Ne jemi krenarë të shpallim – vazhdon presidenti i CCBS – se angazhimi ynë nuk është më vetëm një deklaratë: ai tani mbështetet nga raporte të detajuara dhe të verifikuara nga konsulentë të specializuar. Në këtë mënyrë ne duam të punojmë gjithnjë e më mirë për të kombinuar rritjen e kompanisë sonë me një qasje pragmatike dhe konkrete ndaj qëndrueshmërisë. Vetëm duke e ditur mirë pikën e fillimit mund të aspirojmë të bëjmë gjithmonë më mirë”.
“Me konsulentët më të mirë në nivel europian – përfundon Luca Busi – ne po ndërtojmë një udhërrëfyes që do të na lejojë të bëhemi ndër kompanitë e para me emetime zero deri në vitin 2030. Një rrugë shumë ambicioze që na ka parë në punë prej disa muajsh dhe që do të shënojë vërtet një kthesë të rëndësishme për ne. Falënderimet e mia shkojnë për ekipin tonë të përkushtuar, The Coca-Cola Company, palët e interesuara me të cilat punojmë çdo ditë dhe komunitetet të cilave u shërbejmë. Në fakt, vetëm së bashku kemi me të vërtetë fuqinë për të formuar një të ardhme të qëndrueshme.”
Primo rapporto di sostenibilità!
- Presentato documento ufficiale che attesta l’impegno dell’azienda per un futuro sostenibile, con un percorso basato su investimenti e buone pratiche
- Un punto di partenza su cui impostare un percorso per arrivare passo dopo passo all’obiettivo della Carbon Neutrality
Una riduzione dell’acquisto di energia elettrica dalla rete del 65% per sostituirla con l’auto-produzione tramite pannelli fotovoltaici (con meno emissioni di CO2 per 516 tonnellate – Scope 2 – in un solo anno), 74 veicoli 100% elettrici per la forza vendita ricaricati con energia proveniente da fonti rinnovabili, più di 3000 ore di formazione a favore degli oltre 350 dipendenti, l’evoluzione delle confezioni dei prodotti riducendone il peso (– 9 tonnellate di PET utilizzato tra il 2021 e il 2022) e utilizzando materiali riciclabili e riciclati come nel caso del rPET (PET riciclato) sui principali formati.
Queste alcune delle evidenze che emergono dal primo bilancio di sostenibilità riferito all’anno 2022 firmato da CCBS – e redatto da Deloitte – che segna un importante passo nel percorso di trasparenza e miglioramento continuo messo in campo da diversi anni.
«Un documento ufficiale che attesta il solido impegno della nostra azienda nella direzione della sostenibilità e della responsabilità sociale – commenta il presidente CCBS Luca Busi – per noi CCBS è più di un’attività imprenditoriale: è una realtà che con forza ed energia sta trainando il cambiamento, sin dal 1994. Le nostre iniziative green sono andate oltre i gesti formali, oltre le promesse, diventando il fondamento della nostra identità e guidando ogni nostra azione. Siamo consapevoli del fatto che il successo di un’azienda va oltre il suo andamento economico-finanziario: vogliamo e dobbiamo lasciare un’eredità di buone pratiche alle nuove generazioni».
Coca-Cola Bottling Shqipëria sin dalla sua nascita in Albania ha promosso azioni a favore dell’ambiente attraverso progetti pionieristici, con l’auspicio di aver contribuito a stabilire nuovi standard all’interno del mercato: «Le nostre iniziative ambientali – commenta Busi – come gli investimenti nel fotovoltaico, l’utilizzo di veicoli 100% elettrici (per il team commerciale a Tirana, Durazzo, Kavaja), l’installazione di stazioni di ricarica fast nelle città coinvolta, la piantumazione di verde e di alberi, sono solo gli esempi principali di un impegno che è quotidiano e a tutti i livelli dell’organizzazione».
Questo rapporto rappresenta dunque più di una mera analisi; segna una trasformazione verso un approccio documentato e comprovato: «Abbiamo costruito un modello di sviluppo che dialoga con tutta la filiera e che vogliamo continuare a portare avanti in linea con l’evoluzione della società albanese, unendo la forza di un marchio globale, i valori di un’azienda familiare e una prospettiva locale. Siamo orgogliosi di annunciare – continua il presidente CCBS – che il nostro impegno non è più solo una dichiarazione: è ora supportato da rapporti dettagliati e verificati da parte di consulenti specializzati. In questo modo vogliamo lavorare sempre meglio per coniugare la crescita della nostra realtà con un approccio pragmatico e concreto alla sostenibilità. Solo conoscendo bene il punto di partenza si può aspirare a fare sempre meglio».
«Stiamo costruendo con i migliori consulenti a livello europeo – conclude Luca Busi – una road-map che ci consentirà di arrivare ad essere una delle prime aziende a zero emissioni entro il 2030. Un percorso ambiziosissimo che ci vede a lavoro da diversi mesi e che segnerà davvero una svolta importante per noi. Il mio ringraziamento va al nostro team dedicato, a The Coca-Cola Company, agli stakeholder con cui collaboriamo ogni giorno e alle comunità che serviamo. Solo tutti insieme, infatti, abbiamo davvero il potere di plasmare un futuro sostenibile».
Raporti i parë i qëndrueshmërisë!
- Dokumenti zyrtar i paraqitur që vërteton angazhimin e kompanisë për një të ardhme të qëndrueshme, me një rrugë të bazuar në investime dhe praktika të mira
- Një pikënisje në të cilën të vendoset një rrugë për të arritur qëllimin e Neutralitetit të Karbonit hap pas hapi
Një ulje prej 65% në blerjen e energjisë elektrike nga rrjeti për ta zëvendësuar atë me vetë-prodhim nëpërmjet paneleve fotovoltaike (me 516 ton më pak emetime CO2 – sipas Qëllimit 2 – në vetëm një vit), 74 automjete elektrike 100% për forcën e shitjes që rimbushen me energji nga burimet e rinovueshme, më shumë se 3000 orë trajnimi për mbi 350 punonjës, evolucioni i paketimit të produktit duke reduktuar peshën (- 9 ton PET të përdorura midis 2021 dhe 2022) dhe duke përdorur materiale të riciklueshme dhe të ricikluara si në rastin e rPET (PET i ricikluar ) në formatet kryesore.
Këto janë disa nga gjetjet që dalin nga raporti i parë i qëndrueshmërisë që i referohet vitit 2022 i nënshkruar nga CCBS – dhe i hartuar nga Deloitte – i cili shënon një hap të rëndësishëm në rrugën e transparencës dhe përmirësimit të vazhdueshëm të zbatuar prej disa vitesh.
“Një dokument zyrtar që vërteton përkushtimin solid të kompanisë sonë në drejtim të qëndrueshmërisë dhe përgjegjësisë sociale – komenton presidenti i CCBS Luca Busi – për ne CCBS është më shumë se një aktivitet sipërmarrës: është një realitet që me forcë dhe energji po nxit ndryshimin, që nga viti 1994. Iniciativat tona të gjelbra kanë shkuar përtej gjesteve formale, përtej premtimeve, duke u bërë themeli i identitetit tonë dhe duke udhëhequr çdo veprim tonë. Jemi të vetëdijshëm për faktin se suksesi i një kompanie shkon përtej performancës së saj ekonomiko-financiare: ne duam dhe duhet t’i lëmë brezave të rinj një trashëgimi praktikash të mira”.
Që nga lindja e saj në Shqipëri, Coca-Cola Bottling Shqipëria ka promovuar veprime në favor të mjedisit përmes projekteve pioniere, me shpresën se do të ketë kontribuar në vendosjen e standardeve të reja brenda tregut: «Iniciativat tona mjedisore – komenton Busi – si investime në fotovoltaikë, përdorimi i automjeteve 100% elektrike (për ekipin tregtar në Tiranë, Durazzo, Kavajë), instalimi i stacioneve të karikimit të shpejtë në qytetet e përfshira, mbjellja e pemëve dhe gjelbërimi, janë vetëm shembujt e elementëve kryesorë të një angazhimi të përditshëm në të gjitha nivelet e organizatës”.
Prandaj, ky raport përfaqëson më shumë se një analizë të thjeshtë; shënon një transformim drejt një qasjeje të dokumentuar dhe të provuar: “Ne kemi ndërtuar një model zhvillimi që komunikon me të gjithë zinxhirin e furnizimit dhe të cilin duam të vazhdojmë ta çojmë përpara në përputhje me evolucionin e shoqërisë shqiptare, duke kombinuar fuqinë e një marke globale, vlerat e një biznesi familjar dhe një perspektivë lokale. Ne jemi krenarë të shpallim – vazhdon presidenti i CCBS – se angazhimi ynë nuk është më vetëm një deklaratë: ai tani mbështetet nga raporte të detajuara dhe të verifikuara nga konsulentë të specializuar. Në këtë mënyrë ne duam të punojmë gjithnjë e më mirë për të kombinuar rritjen e kompanisë sonë me një qasje pragmatike dhe konkrete ndaj qëndrueshmërisë. Vetëm duke e ditur mirë pikën e fillimit mund të aspirojmë të bëjmë gjithmonë më mirë”.
“Me konsulentët më të mirë në nivel europian – përfundon Luca Busi – ne po ndërtojmë një udhërrëfyes që do të na lejojë të bëhemi ndër kompanitë e para me emetime zero deri në vitin 2030. Një rrugë shumë ambicioze që na ka parë në punë prej disa muajsh dhe që do të shënojë vërtet një kthesë të rëndësishme për ne. Falënderimet e mia shkojnë për ekipin tonë të përkushtuar, The Coca-Cola Company, palët e interesuara me të cilat punojmë çdo ditë dhe komunitetet të cilave u shërbejmë. Në fakt, vetëm së bashku kemi me të vërtetë fuqinë për të formuar një të ardhme të qëndrueshme.”
Primo rapporto di sostenibilità!
- Presentato documento ufficiale che attesta l’impegno dell’azienda per un futuro sostenibile, con un percorso basato su investimenti e buone pratiche
- Un punto di partenza su cui impostare un percorso per arrivare passo dopo passo all’obiettivo della Carbon Neutrality
Una riduzione dell’acquisto di energia elettrica dalla rete del 65% per sostituirla con l’auto-produzione tramite pannelli fotovoltaici (con meno emissioni di CO2 per 516 tonnellate – Scope 2 – in un solo anno), 74 veicoli 100% elettrici per la forza vendita ricaricati con energia proveniente da fonti rinnovabili, più di 3000 ore di formazione a favore degli oltre 350 dipendenti, l’evoluzione delle confezioni dei prodotti riducendone il peso (– 9 tonnellate di PET utilizzato tra il 2021 e il 2022) e utilizzando materiali riciclabili e riciclati come nel caso del rPET (PET riciclato) sui principali formati.
Queste alcune delle evidenze che emergono dal primo bilancio di sostenibilità riferito all’anno 2022 firmato da CCBS – e redatto da Deloitte – che segna un importante passo nel percorso di trasparenza e miglioramento continuo messo in campo da diversi anni.
«Un documento ufficiale che attesta il solido impegno della nostra azienda nella direzione della sostenibilità e della responsabilità sociale – commenta il presidente CCBS Luca Busi – per noi CCBS è più di un’attività imprenditoriale: è una realtà che con forza ed energia sta trainando il cambiamento, sin dal 1994. Le nostre iniziative green sono andate oltre i gesti formali, oltre le promesse, diventando il fondamento della nostra identità e guidando ogni nostra azione. Siamo consapevoli del fatto che il successo di un’azienda va oltre il suo andamento economico-finanziario: vogliamo e dobbiamo lasciare un’eredità di buone pratiche alle nuove generazioni».
Coca-Cola Bottling Shqipëria sin dalla sua nascita in Albania ha promosso azioni a favore dell’ambiente attraverso progetti pionieristici, con l’auspicio di aver contribuito a stabilire nuovi standard all’interno del mercato: «Le nostre iniziative ambientali – commenta Busi – come gli investimenti nel fotovoltaico, l’utilizzo di veicoli 100% elettrici (per il team commerciale a Tirana, Durazzo, Kavaja), l’installazione di stazioni di ricarica fast nelle città coinvolta, la piantumazione di verde e di alberi, sono solo gli esempi principali di un impegno che è quotidiano e a tutti i livelli dell’organizzazione».
Questo rapporto rappresenta dunque più di una mera analisi; segna una trasformazione verso un approccio documentato e comprovato: «Abbiamo costruito un modello di sviluppo che dialoga con tutta la filiera e che vogliamo continuare a portare avanti in linea con l’evoluzione della società albanese, unendo la forza di un marchio globale, i valori di un’azienda familiare e una prospettiva locale. Siamo orgogliosi di annunciare – continua il presidente CCBS – che il nostro impegno non è più solo una dichiarazione: è ora supportato da rapporti dettagliati e verificati da parte di consulenti specializzati. In questo modo vogliamo lavorare sempre meglio per coniugare la crescita della nostra realtà con un approccio pragmatico e concreto alla sostenibilità. Solo conoscendo bene il punto di partenza si può aspirare a fare sempre meglio».
«Stiamo costruendo con i migliori consulenti a livello europeo – conclude Luca Busi – una road-map che ci consentirà di arrivare ad essere una delle prime aziende a zero emissioni entro il 2030. Un percorso ambiziosissimo che ci vede a lavoro da diversi mesi e che segnerà davvero una svolta importante per noi. Il mio ringraziamento va al nostro team dedicato, a The Coca-Cola Company, agli stakeholder con cui collaboriamo ogni giorno e alle comunità che serviamo. Solo tutti insieme, infatti, abbiamo davvero il potere di plasmare un futuro sostenibile».
Raporti i parë i qëndrueshmërisë!
- Dokumenti zyrtar i paraqitur që vërteton angazhimin e kompanisë për një të ardhme të qëndrueshme, me një rrugë të bazuar në investime dhe praktika të mira
- Një pikënisje në të cilën të vendoset një rrugë për të arritur qëllimin e Neutralitetit të Karbonit hap pas hapi
Një ulje prej 65% në blerjen e energjisë elektrike nga rrjeti për ta zëvendësuar atë me vetë-prodhim nëpërmjet paneleve fotovoltaike (me 516 ton më pak emetime CO2 – sipas Qëllimit 2 – në vetëm një vit), 74 automjete elektrike 100% për forcën e shitjes që rimbushen me energji nga burimet e rinovueshme, më shumë se 3000 orë trajnimi për mbi 350 punonjës, evolucioni i paketimit të produktit duke reduktuar peshën (- 9 ton PET të përdorura midis 2021 dhe 2022) dhe duke përdorur materiale të riciklueshme dhe të ricikluara si në rastin e rPET (PET i ricikluar ) në formatet kryesore.
Këto janë disa nga gjetjet që dalin nga raporti i parë i qëndrueshmërisë që i referohet vitit 2022 i nënshkruar nga CCBS – dhe i hartuar nga Deloitte – i cili shënon një hap të rëndësishëm në rrugën e transparencës dhe përmirësimit të vazhdueshëm të zbatuar prej disa vitesh.
“Një dokument zyrtar që vërteton përkushtimin solid të kompanisë sonë në drejtim të qëndrueshmërisë dhe përgjegjësisë sociale – komenton presidenti i CCBS Luca Busi – për ne CCBS është më shumë se një aktivitet sipërmarrës: është një realitet që me forcë dhe energji po nxit ndryshimin, që nga viti 1994. Iniciativat tona të gjelbra kanë shkuar përtej gjesteve formale, përtej premtimeve, duke u bërë themeli i identitetit tonë dhe duke udhëhequr çdo veprim tonë. Jemi të vetëdijshëm për faktin se suksesi i një kompanie shkon përtej performancës së saj ekonomiko-financiare: ne duam dhe duhet t’i lëmë brezave të rinj një trashëgimi praktikash të mira”.
Që nga lindja e saj në Shqipëri, Coca-Cola Bottling Shqipëria ka promovuar veprime në favor të mjedisit përmes projekteve pioniere, me shpresën se do të ketë kontribuar në vendosjen e standardeve të reja brenda tregut: «Iniciativat tona mjedisore – komenton Busi – si investime në fotovoltaikë, përdorimi i automjeteve 100% elektrike (për ekipin tregtar në Tiranë, Durazzo, Kavajë), instalimi i stacioneve të karikimit të shpejtë në qytetet e përfshira, mbjellja e pemëve dhe gjelbërimi, janë vetëm shembujt e elementëve kryesorë të një angazhimi të përditshëm në të gjitha nivelet e organizatës”.
Prandaj, ky raport përfaqëson më shumë se një analizë të thjeshtë; shënon një transformim drejt një qasjeje të dokumentuar dhe të provuar: “Ne kemi ndërtuar një model zhvillimi që komunikon me të gjithë zinxhirin e furnizimit dhe të cilin duam të vazhdojmë ta çojmë përpara në përputhje me evolucionin e shoqërisë shqiptare, duke kombinuar fuqinë e një marke globale, vlerat e një biznesi familjar dhe një perspektivë lokale. Ne jemi krenarë të shpallim – vazhdon presidenti i CCBS – se angazhimi ynë nuk është më vetëm një deklaratë: ai tani mbështetet nga raporte të detajuara dhe të verifikuara nga konsulentë të specializuar. Në këtë mënyrë ne duam të punojmë gjithnjë e më mirë për të kombinuar rritjen e kompanisë sonë me një qasje pragmatike dhe konkrete ndaj qëndrueshmërisë. Vetëm duke e ditur mirë pikën e fillimit mund të aspirojmë të bëjmë gjithmonë më mirë”.
“Me konsulentët më të mirë në nivel europian – përfundon Luca Busi – ne po ndërtojmë një udhërrëfyes që do të na lejojë të bëhemi ndër kompanitë e para me emetime zero deri në vitin 2030. Një rrugë shumë ambicioze që na ka parë në punë prej disa muajsh dhe që do të shënojë vërtet një kthesë të rëndësishme për ne. Falënderimet e mia shkojnë për ekipin tonë të përkushtuar, The Coca-Cola Company, palët e interesuara me të cilat punojmë çdo ditë dhe komunitetet të cilave u shërbejmë. Në fakt, vetëm së bashku kemi me të vërtetë fuqinë për të formuar një të ardhme të qëndrueshme.”
Primo rapporto di sostenibilità!
- Presentato documento ufficiale che attesta l’impegno dell’azienda per un futuro sostenibile, con un percorso basato su investimenti e buone pratiche
- Un punto di partenza su cui impostare un percorso per arrivare passo dopo passo all’obiettivo della Carbon Neutrality
Una riduzione dell’acquisto di energia elettrica dalla rete del 65% per sostituirla con l’auto-produzione tramite pannelli fotovoltaici (con meno emissioni di CO2 per 516 tonnellate – Scope 2 – in un solo anno), 74 veicoli 100% elettrici per la forza vendita ricaricati con energia proveniente da fonti rinnovabili, più di 3000 ore di formazione a favore degli oltre 350 dipendenti, l’evoluzione delle confezioni dei prodotti riducendone il peso (– 9 tonnellate di PET utilizzato tra il 2021 e il 2022) e utilizzando materiali riciclabili e riciclati come nel caso del rPET (PET riciclato) sui principali formati.
Queste alcune delle evidenze che emergono dal primo bilancio di sostenibilità riferito all’anno 2022 firmato da CCBS – e redatto da Deloitte – che segna un importante passo nel percorso di trasparenza e miglioramento continuo messo in campo da diversi anni.
«Un documento ufficiale che attesta il solido impegno della nostra azienda nella direzione della sostenibilità e della responsabilità sociale – commenta il presidente CCBS Luca Busi – per noi CCBS è più di un’attività imprenditoriale: è una realtà che con forza ed energia sta trainando il cambiamento, sin dal 1994. Le nostre iniziative green sono andate oltre i gesti formali, oltre le promesse, diventando il fondamento della nostra identità e guidando ogni nostra azione. Siamo consapevoli del fatto che il successo di un’azienda va oltre il suo andamento economico-finanziario: vogliamo e dobbiamo lasciare un’eredità di buone pratiche alle nuove generazioni».
Coca-Cola Bottling Shqipëria sin dalla sua nascita in Albania ha promosso azioni a favore dell’ambiente attraverso progetti pionieristici, con l’auspicio di aver contribuito a stabilire nuovi standard all’interno del mercato: «Le nostre iniziative ambientali – commenta Busi – come gli investimenti nel fotovoltaico, l’utilizzo di veicoli 100% elettrici (per il team commerciale a Tirana, Durazzo, Kavaja), l’installazione di stazioni di ricarica fast nelle città coinvolta, la piantumazione di verde e di alberi, sono solo gli esempi principali di un impegno che è quotidiano e a tutti i livelli dell’organizzazione».
Questo rapporto rappresenta dunque più di una mera analisi; segna una trasformazione verso un approccio documentato e comprovato: «Abbiamo costruito un modello di sviluppo che dialoga con tutta la filiera e che vogliamo continuare a portare avanti in linea con l’evoluzione della società albanese, unendo la forza di un marchio globale, i valori di un’azienda familiare e una prospettiva locale. Siamo orgogliosi di annunciare – continua il presidente CCBS – che il nostro impegno non è più solo una dichiarazione: è ora supportato da rapporti dettagliati e verificati da parte di consulenti specializzati. In questo modo vogliamo lavorare sempre meglio per coniugare la crescita della nostra realtà con un approccio pragmatico e concreto alla sostenibilità. Solo conoscendo bene il punto di partenza si può aspirare a fare sempre meglio».
«Stiamo costruendo con i migliori consulenti a livello europeo – conclude Luca Busi – una road-map che ci consentirà di arrivare ad essere una delle prime aziende a zero emissioni entro il 2030. Un percorso ambiziosissimo che ci vede a lavoro da diversi mesi e che segnerà davvero una svolta importante per noi. Il mio ringraziamento va al nostro team dedicato, a The Coca-Cola Company, agli stakeholder con cui collaboriamo ogni giorno e alle comunità che serviamo. Solo tutti insieme, infatti, abbiamo davvero il potere di plasmare un futuro sostenibile».
Raporti i parë i qëndrueshmërisë!
- Dokumenti zyrtar i paraqitur që vërteton angazhimin e kompanisë për një të ardhme të qëndrueshme, me një rrugë të bazuar në investime dhe praktika të mira
- Një pikënisje në të cilën të vendoset një rrugë për të arritur qëllimin e Neutralitetit të Karbonit hap pas hapi
Një ulje prej 65% në blerjen e energjisë elektrike nga rrjeti për ta zëvendësuar atë me vetë-prodhim nëpërmjet paneleve fotovoltaike (me 516 ton më pak emetime CO2 – sipas Qëllimit 2 – në vetëm një vit), 74 automjete elektrike 100% për forcën e shitjes që rimbushen me energji nga burimet e rinovueshme, më shumë se 3000 orë trajnimi për mbi 350 punonjës, evolucioni i paketimit të produktit duke reduktuar peshën (- 9 ton PET të përdorura midis 2021 dhe 2022) dhe duke përdorur materiale të riciklueshme dhe të ricikluara si në rastin e rPET (PET i ricikluar ) në formatet kryesore.
Këto janë disa nga gjetjet që dalin nga raporti i parë i qëndrueshmërisë që i referohet vitit 2022 i nënshkruar nga CCBS – dhe i hartuar nga Deloitte – i cili shënon një hap të rëndësishëm në rrugën e transparencës dhe përmirësimit të vazhdueshëm të zbatuar prej disa vitesh.
“Një dokument zyrtar që vërteton përkushtimin solid të kompanisë sonë në drejtim të qëndrueshmërisë dhe përgjegjësisë sociale – komenton presidenti i CCBS Luca Busi – për ne CCBS është më shumë se një aktivitet sipërmarrës: është një realitet që me forcë dhe energji po nxit ndryshimin, që nga viti 1994. Iniciativat tona të gjelbra kanë shkuar përtej gjesteve formale, përtej premtimeve, duke u bërë themeli i identitetit tonë dhe duke udhëhequr çdo veprim tonë. Jemi të vetëdijshëm për faktin se suksesi i një kompanie shkon përtej performancës së saj ekonomiko-financiare: ne duam dhe duhet t’i lëmë brezave të rinj një trashëgimi praktikash të mira”.
Që nga lindja e saj në Shqipëri, Coca-Cola Bottling Shqipëria ka promovuar veprime në favor të mjedisit përmes projekteve pioniere, me shpresën se do të ketë kontribuar në vendosjen e standardeve të reja brenda tregut: «Iniciativat tona mjedisore – komenton Busi – si investime në fotovoltaikë, përdorimi i automjeteve 100% elektrike (për ekipin tregtar në Tiranë, Durazzo, Kavajë), instalimi i stacioneve të karikimit të shpejtë në qytetet e përfshira, mbjellja e pemëve dhe gjelbërimi, janë vetëm shembujt e elementëve kryesorë të një angazhimi të përditshëm në të gjitha nivelet e organizatës”.
Prandaj, ky raport përfaqëson më shumë se një analizë të thjeshtë; shënon një transformim drejt një qasjeje të dokumentuar dhe të provuar: “Ne kemi ndërtuar një model zhvillimi që komunikon me të gjithë zinxhirin e furnizimit dhe të cilin duam të vazhdojmë ta çojmë përpara në përputhje me evolucionin e shoqërisë shqiptare, duke kombinuar fuqinë e një marke globale, vlerat e një biznesi familjar dhe një perspektivë lokale. Ne jemi krenarë të shpallim – vazhdon presidenti i CCBS – se angazhimi ynë nuk është më vetëm një deklaratë: ai tani mbështetet nga raporte të detajuara dhe të verifikuara nga konsulentë të specializuar. Në këtë mënyrë ne duam të punojmë gjithnjë e më mirë për të kombinuar rritjen e kompanisë sonë me një qasje pragmatike dhe konkrete ndaj qëndrueshmërisë. Vetëm duke e ditur mirë pikën e fillimit mund të aspirojmë të bëjmë gjithmonë më mirë”.
“Me konsulentët më të mirë në nivel europian – përfundon Luca Busi – ne po ndërtojmë një udhërrëfyes që do të na lejojë të bëhemi ndër kompanitë e para me emetime zero deri në vitin 2030. Një rrugë shumë ambicioze që na ka parë në punë prej disa muajsh dhe që do të shënojë vërtet një kthesë të rëndësishme për ne. Falënderimet e mia shkojnë për ekipin tonë të përkushtuar, The Coca-Cola Company, palët e interesuara me të cilat punojmë çdo ditë dhe komunitetet të cilave u shërbejmë. Në fakt, vetëm së bashku kemi me të vërtetë fuqinë për të formuar një të ardhme të qëndrueshme.”
Primo rapporto di sostenibilità!
- Presentato documento ufficiale che attesta l’impegno dell’azienda per un futuro sostenibile, con un percorso basato su investimenti e buone pratiche
- Un punto di partenza su cui impostare un percorso per arrivare passo dopo passo all’obiettivo della Carbon Neutrality
Una riduzione dell’acquisto di energia elettrica dalla rete del 65% per sostituirla con l’auto-produzione tramite pannelli fotovoltaici (con meno emissioni di CO2 per 516 tonnellate – Scope 2 – in un solo anno), 74 veicoli 100% elettrici per la forza vendita ricaricati con energia proveniente da fonti rinnovabili, più di 3000 ore di formazione a favore degli oltre 350 dipendenti, l’evoluzione delle confezioni dei prodotti riducendone il peso (– 9 tonnellate di PET utilizzato tra il 2021 e il 2022) e utilizzando materiali riciclabili e riciclati come nel caso del rPET (PET riciclato) sui principali formati.
Queste alcune delle evidenze che emergono dal primo bilancio di sostenibilità riferito all’anno 2022 firmato da CCBS – e redatto da Deloitte – che segna un importante passo nel percorso di trasparenza e miglioramento continuo messo in campo da diversi anni.
«Un documento ufficiale che attesta il solido impegno della nostra azienda nella direzione della sostenibilità e della responsabilità sociale – commenta il presidente CCBS Luca Busi – per noi CCBS è più di un’attività imprenditoriale: è una realtà che con forza ed energia sta trainando il cambiamento, sin dal 1994. Le nostre iniziative green sono andate oltre i gesti formali, oltre le promesse, diventando il fondamento della nostra identità e guidando ogni nostra azione. Siamo consapevoli del fatto che il successo di un’azienda va oltre il suo andamento economico-finanziario: vogliamo e dobbiamo lasciare un’eredità di buone pratiche alle nuove generazioni».
Coca-Cola Bottling Shqipëria sin dalla sua nascita in Albania ha promosso azioni a favore dell’ambiente attraverso progetti pionieristici, con l’auspicio di aver contribuito a stabilire nuovi standard all’interno del mercato: «Le nostre iniziative ambientali – commenta Busi – come gli investimenti nel fotovoltaico, l’utilizzo di veicoli 100% elettrici (per il team commerciale a Tirana, Durazzo, Kavaja), l’installazione di stazioni di ricarica fast nelle città coinvolta, la piantumazione di verde e di alberi, sono solo gli esempi principali di un impegno che è quotidiano e a tutti i livelli dell’organizzazione».
Questo rapporto rappresenta dunque più di una mera analisi; segna una trasformazione verso un approccio documentato e comprovato: «Abbiamo costruito un modello di sviluppo che dialoga con tutta la filiera e che vogliamo continuare a portare avanti in linea con l’evoluzione della società albanese, unendo la forza di un marchio globale, i valori di un’azienda familiare e una prospettiva locale. Siamo orgogliosi di annunciare – continua il presidente CCBS – che il nostro impegno non è più solo una dichiarazione: è ora supportato da rapporti dettagliati e verificati da parte di consulenti specializzati. In questo modo vogliamo lavorare sempre meglio per coniugare la crescita della nostra realtà con un approccio pragmatico e concreto alla sostenibilità. Solo conoscendo bene il punto di partenza si può aspirare a fare sempre meglio».
«Stiamo costruendo con i migliori consulenti a livello europeo – conclude Luca Busi – una road-map che ci consentirà di arrivare ad essere una delle prime aziende a zero emissioni entro il 2030. Un percorso ambiziosissimo che ci vede a lavoro da diversi mesi e che segnerà davvero una svolta importante per noi. Il mio ringraziamento va al nostro team dedicato, a The Coca-Cola Company, agli stakeholder con cui collaboriamo ogni giorno e alle comunità che serviamo. Solo tutti insieme, infatti, abbiamo davvero il potere di plasmare un futuro sostenibile».
Raporti i parë i qëndrueshmërisë!
- Dokumenti zyrtar i paraqitur që vërteton angazhimin e kompanisë për një të ardhme të qëndrueshme, me një rrugë të bazuar në investime dhe praktika të mira
- Një pikënisje në të cilën të vendoset një rrugë për të arritur qëllimin e Neutralitetit të Karbonit hap pas hapi
Një ulje prej 65% në blerjen e energjisë elektrike nga rrjeti për ta zëvendësuar atë me vetë-prodhim nëpërmjet paneleve fotovoltaike (me 516 ton më pak emetime CO2 – sipas Qëllimit 2 – në vetëm një vit), 74 automjete elektrike 100% për forcën e shitjes që rimbushen me energji nga burimet e rinovueshme, më shumë se 3000 orë trajnimi për mbi 350 punonjës, evolucioni i paketimit të produktit duke reduktuar peshën (- 9 ton PET të përdorura midis 2021 dhe 2022) dhe duke përdorur materiale të riciklueshme dhe të ricikluara si në rastin e rPET (PET i ricikluar ) në formatet kryesore.
Këto janë disa nga gjetjet që dalin nga raporti i parë i qëndrueshmërisë që i referohet vitit 2022 i nënshkruar nga CCBS – dhe i hartuar nga Deloitte – i cili shënon një hap të rëndësishëm në rrugën e transparencës dhe përmirësimit të vazhdueshëm të zbatuar prej disa vitesh.
“Një dokument zyrtar që vërteton përkushtimin solid të kompanisë sonë në drejtim të qëndrueshmërisë dhe përgjegjësisë sociale – komenton presidenti i CCBS Luca Busi – për ne CCBS është më shumë se një aktivitet sipërmarrës: është një realitet që me forcë dhe energji po nxit ndryshimin, që nga viti 1994. Iniciativat tona të gjelbra kanë shkuar përtej gjesteve formale, përtej premtimeve, duke u bërë themeli i identitetit tonë dhe duke udhëhequr çdo veprim tonë. Jemi të vetëdijshëm për faktin se suksesi i një kompanie shkon përtej performancës së saj ekonomiko-financiare: ne duam dhe duhet t’i lëmë brezave të rinj një trashëgimi praktikash të mira”.
Që nga lindja e saj në Shqipëri, Coca-Cola Bottling Shqipëria ka promovuar veprime në favor të mjedisit përmes projekteve pioniere, me shpresën se do të ketë kontribuar në vendosjen e standardeve të reja brenda tregut: «Iniciativat tona mjedisore – komenton Busi – si investime në fotovoltaikë, përdorimi i automjeteve 100% elektrike (për ekipin tregtar në Tiranë, Durazzo, Kavajë), instalimi i stacioneve të karikimit të shpejtë në qytetet e përfshira, mbjellja e pemëve dhe gjelbërimi, janë vetëm shembujt e elementëve kryesorë të një angazhimi të përditshëm në të gjitha nivelet e organizatës”.
Prandaj, ky raport përfaqëson më shumë se një analizë të thjeshtë; shënon një transformim drejt një qasjeje të dokumentuar dhe të provuar: “Ne kemi ndërtuar një model zhvillimi që komunikon me të gjithë zinxhirin e furnizimit dhe të cilin duam të vazhdojmë ta çojmë përpara në përputhje me evolucionin e shoqërisë shqiptare, duke kombinuar fuqinë e një marke globale, vlerat e një biznesi familjar dhe një perspektivë lokale. Ne jemi krenarë të shpallim – vazhdon presidenti i CCBS – se angazhimi ynë nuk është më vetëm një deklaratë: ai tani mbështetet nga raporte të detajuara dhe të verifikuara nga konsulentë të specializuar. Në këtë mënyrë ne duam të punojmë gjithnjë e më mirë për të kombinuar rritjen e kompanisë sonë me një qasje pragmatike dhe konkrete ndaj qëndrueshmërisë. Vetëm duke e ditur mirë pikën e fillimit mund të aspirojmë të bëjmë gjithmonë më mirë”.
“Me konsulentët më të mirë në nivel europian – përfundon Luca Busi – ne po ndërtojmë një udhërrëfyes që do të na lejojë të bëhemi ndër kompanitë e para me emetime zero deri në vitin 2030. Një rrugë shumë ambicioze që na ka parë në punë prej disa muajsh dhe që do të shënojë vërtet një kthesë të rëndësishme për ne. Falënderimet e mia shkojnë për ekipin tonë të përkushtuar, The Coca-Cola Company, palët e interesuara me të cilat punojmë çdo ditë dhe komunitetet të cilave u shërbejmë. Në fakt, vetëm së bashku kemi me të vërtetë fuqinë për të formuar një të ardhme të qëndrueshme.”
Primo rapporto di sostenibilità!
- Presentato documento ufficiale che attesta l’impegno dell’azienda per un futuro sostenibile, con un percorso basato su investimenti e buone pratiche
- Un punto di partenza su cui impostare un percorso per arrivare passo dopo passo all’obiettivo della Carbon Neutrality
Una riduzione dell’acquisto di energia elettrica dalla rete del 65% per sostituirla con l’auto-produzione tramite pannelli fotovoltaici (con meno emissioni di CO2 per 516 tonnellate – Scope 2 – in un solo anno), 74 veicoli 100% elettrici per la forza vendita ricaricati con energia proveniente da fonti rinnovabili, più di 3000 ore di formazione a favore degli oltre 350 dipendenti, l’evoluzione delle confezioni dei prodotti riducendone il peso (– 9 tonnellate di PET utilizzato tra il 2021 e il 2022) e utilizzando materiali riciclabili e riciclati come nel caso del rPET (PET riciclato) sui principali formati.
Queste alcune delle evidenze che emergono dal primo bilancio di sostenibilità riferito all’anno 2022 firmato da CCBS – e redatto da Deloitte – che segna un importante passo nel percorso di trasparenza e miglioramento continuo messo in campo da diversi anni.
«Un documento ufficiale che attesta il solido impegno della nostra azienda nella direzione della sostenibilità e della responsabilità sociale – commenta il presidente CCBS Luca Busi – per noi CCBS è più di un’attività imprenditoriale: è una realtà che con forza ed energia sta trainando il cambiamento, sin dal 1994. Le nostre iniziative green sono andate oltre i gesti formali, oltre le promesse, diventando il fondamento della nostra identità e guidando ogni nostra azione. Siamo consapevoli del fatto che il successo di un’azienda va oltre il suo andamento economico-finanziario: vogliamo e dobbiamo lasciare un’eredità di buone pratiche alle nuove generazioni».
Coca-Cola Bottling Shqipëria sin dalla sua nascita in Albania ha promosso azioni a favore dell’ambiente attraverso progetti pionieristici, con l’auspicio di aver contribuito a stabilire nuovi standard all’interno del mercato: «Le nostre iniziative ambientali – commenta Busi – come gli investimenti nel fotovoltaico, l’utilizzo di veicoli 100% elettrici (per il team commerciale a Tirana, Durazzo, Kavaja), l’installazione di stazioni di ricarica fast nelle città coinvolta, la piantumazione di verde e di alberi, sono solo gli esempi principali di un impegno che è quotidiano e a tutti i livelli dell’organizzazione».
Questo rapporto rappresenta dunque più di una mera analisi; segna una trasformazione verso un approccio documentato e comprovato: «Abbiamo costruito un modello di sviluppo che dialoga con tutta la filiera e che vogliamo continuare a portare avanti in linea con l’evoluzione della società albanese, unendo la forza di un marchio globale, i valori di un’azienda familiare e una prospettiva locale. Siamo orgogliosi di annunciare – continua il presidente CCBS – che il nostro impegno non è più solo una dichiarazione: è ora supportato da rapporti dettagliati e verificati da parte di consulenti specializzati. In questo modo vogliamo lavorare sempre meglio per coniugare la crescita della nostra realtà con un approccio pragmatico e concreto alla sostenibilità. Solo conoscendo bene il punto di partenza si può aspirare a fare sempre meglio».
«Stiamo costruendo con i migliori consulenti a livello europeo – conclude Luca Busi – una road-map che ci consentirà di arrivare ad essere una delle prime aziende a zero emissioni entro il 2030. Un percorso ambiziosissimo che ci vede a lavoro da diversi mesi e che segnerà davvero una svolta importante per noi. Il mio ringraziamento va al nostro team dedicato, a The Coca-Cola Company, agli stakeholder con cui collaboriamo ogni giorno e alle comunità che serviamo. Solo tutti insieme, infatti, abbiamo davvero il potere di plasmare un futuro sostenibile».
Raporti i parë i qëndrueshmërisë!
- Dokumenti zyrtar i paraqitur që vërteton angazhimin e kompanisë për një të ardhme të qëndrueshme, me një rrugë të bazuar në investime dhe praktika të mira
- Një pikënisje në të cilën të vendoset një rrugë për të arritur qëllimin e Neutralitetit të Karbonit hap pas hapi
Një ulje prej 65% në blerjen e energjisë elektrike nga rrjeti për ta zëvendësuar atë me vetë-prodhim nëpërmjet paneleve fotovoltaike (me 516 ton më pak emetime CO2 – sipas Qëllimit 2 – në vetëm një vit), 74 automjete elektrike 100% për forcën e shitjes që rimbushen me energji nga burimet e rinovueshme, më shumë se 3000 orë trajnimi për mbi 350 punonjës, evolucioni i paketimit të produktit duke reduktuar peshën (- 9 ton PET të përdorura midis 2021 dhe 2022) dhe duke përdorur materiale të riciklueshme dhe të ricikluara si në rastin e rPET (PET i ricikluar ) në formatet kryesore.
Këto janë disa nga gjetjet që dalin nga raporti i parë i qëndrueshmërisë që i referohet vitit 2022 i nënshkruar nga CCBS – dhe i hartuar nga Deloitte – i cili shënon një hap të rëndësishëm në rrugën e transparencës dhe përmirësimit të vazhdueshëm të zbatuar prej disa vitesh.
“Një dokument zyrtar që vërteton përkushtimin solid të kompanisë sonë në drejtim të qëndrueshmërisë dhe përgjegjësisë sociale – komenton presidenti i CCBS Luca Busi – për ne CCBS është më shumë se një aktivitet sipërmarrës: është një realitet që me forcë dhe energji po nxit ndryshimin, që nga viti 1994. Iniciativat tona të gjelbra kanë shkuar përtej gjesteve formale, përtej premtimeve, duke u bërë themeli i identitetit tonë dhe duke udhëhequr çdo veprim tonë. Jemi të vetëdijshëm për faktin se suksesi i një kompanie shkon përtej performancës së saj ekonomiko-financiare: ne duam dhe duhet t’i lëmë brezave të rinj një trashëgimi praktikash të mira”.
Që nga lindja e saj në Shqipëri, Coca-Cola Bottling Shqipëria ka promovuar veprime në favor të mjedisit përmes projekteve pioniere, me shpresën se do të ketë kontribuar në vendosjen e standardeve të reja brenda tregut: «Iniciativat tona mjedisore – komenton Busi – si investime në fotovoltaikë, përdorimi i automjeteve 100% elektrike (për ekipin tregtar në Tiranë, Durazzo, Kavajë), instalimi i stacioneve të karikimit të shpejtë në qytetet e përfshira, mbjellja e pemëve dhe gjelbërimi, janë vetëm shembujt e elementëve kryesorë të një angazhimi të përditshëm në të gjitha nivelet e organizatës”.
Prandaj, ky raport përfaqëson më shumë se një analizë të thjeshtë; shënon një transformim drejt një qasjeje të dokumentuar dhe të provuar: “Ne kemi ndërtuar një model zhvillimi që komunikon me të gjithë zinxhirin e furnizimit dhe të cilin duam të vazhdojmë ta çojmë përpara në përputhje me evolucionin e shoqërisë shqiptare, duke kombinuar fuqinë e një marke globale, vlerat e një biznesi familjar dhe një perspektivë lokale. Ne jemi krenarë të shpallim – vazhdon presidenti i CCBS – se angazhimi ynë nuk është më vetëm një deklaratë: ai tani mbështetet nga raporte të detajuara dhe të verifikuara nga konsulentë të specializuar. Në këtë mënyrë ne duam të punojmë gjithnjë e më mirë për të kombinuar rritjen e kompanisë sonë me një qasje pragmatike dhe konkrete ndaj qëndrueshmërisë. Vetëm duke e ditur mirë pikën e fillimit mund të aspirojmë të bëjmë gjithmonë më mirë”.
“Me konsulentët më të mirë në nivel europian – përfundon Luca Busi – ne po ndërtojmë një udhërrëfyes që do të na lejojë të bëhemi ndër kompanitë e para me emetime zero deri në vitin 2030. Një rrugë shumë ambicioze që na ka parë në punë prej disa muajsh dhe që do të shënojë vërtet një kthesë të rëndësishme për ne. Falënderimet e mia shkojnë për ekipin tonë të përkushtuar, The Coca-Cola Company, palët e interesuara me të cilat punojmë çdo ditë dhe komunitetet të cilave u shërbejmë. Në fakt, vetëm së bashku kemi me të vërtetë fuqinë për të formuar një të ardhme të qëndrueshme.”
Primo rapporto di sostenibilità!
- Presentato documento ufficiale che attesta l’impegno dell’azienda per un futuro sostenibile, con un percorso basato su investimenti e buone pratiche
- Un punto di partenza su cui impostare un percorso per arrivare passo dopo passo all’obiettivo della Carbon Neutrality
Una riduzione dell’acquisto di energia elettrica dalla rete del 65% per sostituirla con l’auto-produzione tramite pannelli fotovoltaici (con meno emissioni di CO2 per 516 tonnellate – Scope 2 – in un solo anno), 74 veicoli 100% elettrici per la forza vendita ricaricati con energia proveniente da fonti rinnovabili, più di 3000 ore di formazione a favore degli oltre 350 dipendenti, l’evoluzione delle confezioni dei prodotti riducendone il peso (– 9 tonnellate di PET utilizzato tra il 2021 e il 2022) e utilizzando materiali riciclabili e riciclati come nel caso del rPET (PET riciclato) sui principali formati.
Queste alcune delle evidenze che emergono dal primo bilancio di sostenibilità riferito all’anno 2022 firmato da CCBS – e redatto da Deloitte – che segna un importante passo nel percorso di trasparenza e miglioramento continuo messo in campo da diversi anni.
«Un documento ufficiale che attesta il solido impegno della nostra azienda nella direzione della sostenibilità e della responsabilità sociale – commenta il presidente CCBS Luca Busi – per noi CCBS è più di un’attività imprenditoriale: è una realtà che con forza ed energia sta trainando il cambiamento, sin dal 1994. Le nostre iniziative green sono andate oltre i gesti formali, oltre le promesse, diventando il fondamento della nostra identità e guidando ogni nostra azione. Siamo consapevoli del fatto che il successo di un’azienda va oltre il suo andamento economico-finanziario: vogliamo e dobbiamo lasciare un’eredità di buone pratiche alle nuove generazioni».
Coca-Cola Bottling Shqipëria sin dalla sua nascita in Albania ha promosso azioni a favore dell’ambiente attraverso progetti pionieristici, con l’auspicio di aver contribuito a stabilire nuovi standard all’interno del mercato: «Le nostre iniziative ambientali – commenta Busi – come gli investimenti nel fotovoltaico, l’utilizzo di veicoli 100% elettrici (per il team commerciale a Tirana, Durazzo, Kavaja), l’installazione di stazioni di ricarica fast nelle città coinvolta, la piantumazione di verde e di alberi, sono solo gli esempi principali di un impegno che è quotidiano e a tutti i livelli dell’organizzazione».
Questo rapporto rappresenta dunque più di una mera analisi; segna una trasformazione verso un approccio documentato e comprovato: «Abbiamo costruito un modello di sviluppo che dialoga con tutta la filiera e che vogliamo continuare a portare avanti in linea con l’evoluzione della società albanese, unendo la forza di un marchio globale, i valori di un’azienda familiare e una prospettiva locale. Siamo orgogliosi di annunciare – continua il presidente CCBS – che il nostro impegno non è più solo una dichiarazione: è ora supportato da rapporti dettagliati e verificati da parte di consulenti specializzati. In questo modo vogliamo lavorare sempre meglio per coniugare la crescita della nostra realtà con un approccio pragmatico e concreto alla sostenibilità. Solo conoscendo bene il punto di partenza si può aspirare a fare sempre meglio».
«Stiamo costruendo con i migliori consulenti a livello europeo – conclude Luca Busi – una road-map che ci consentirà di arrivare ad essere una delle prime aziende a zero emissioni entro il 2030. Un percorso ambiziosissimo che ci vede a lavoro da diversi mesi e che segnerà davvero una svolta importante per noi. Il mio ringraziamento va al nostro team dedicato, a The Coca-Cola Company, agli stakeholder con cui collaboriamo ogni giorno e alle comunità che serviamo. Solo tutti insieme, infatti, abbiamo davvero il potere di plasmare un futuro sostenibile».
Raporti i parë i qëndrueshmërisë!
- Dokumenti zyrtar i paraqitur që vërteton angazhimin e kompanisë për një të ardhme të qëndrueshme, me një rrugë të bazuar në investime dhe praktika të mira
- Një pikënisje në të cilën të vendoset një rrugë për të arritur qëllimin e Neutralitetit të Karbonit hap pas hapi
Një ulje prej 65% në blerjen e energjisë elektrike nga rrjeti për ta zëvendësuar atë me vetë-prodhim nëpërmjet paneleve fotovoltaike (me 516 ton më pak emetime CO2 – sipas Qëllimit 2 – në vetëm një vit), 74 automjete elektrike 100% për forcën e shitjes që rimbushen me energji nga burimet e rinovueshme, më shumë se 3000 orë trajnimi për mbi 350 punonjës, evolucioni i paketimit të produktit duke reduktuar peshën (- 9 ton PET të përdorura midis 2021 dhe 2022) dhe duke përdorur materiale të riciklueshme dhe të ricikluara si në rastin e rPET (PET i ricikluar ) në formatet kryesore.
Këto janë disa nga gjetjet që dalin nga raporti i parë i qëndrueshmërisë që i referohet vitit 2022 i nënshkruar nga CCBS – dhe i hartuar nga Deloitte – i cili shënon një hap të rëndësishëm në rrugën e transparencës dhe përmirësimit të vazhdueshëm të zbatuar prej disa vitesh.
“Një dokument zyrtar që vërteton përkushtimin solid të kompanisë sonë në drejtim të qëndrueshmërisë dhe përgjegjësisë sociale – komenton presidenti i CCBS Luca Busi – për ne CCBS është më shumë se një aktivitet sipërmarrës: është një realitet që me forcë dhe energji po nxit ndryshimin, që nga viti 1994. Iniciativat tona të gjelbra kanë shkuar përtej gjesteve formale, përtej premtimeve, duke u bërë themeli i identitetit tonë dhe duke udhëhequr çdo veprim tonë. Jemi të vetëdijshëm për faktin se suksesi i një kompanie shkon përtej performancës së saj ekonomiko-financiare: ne duam dhe duhet t’i lëmë brezave të rinj një trashëgimi praktikash të mira”.
Që nga lindja e saj në Shqipëri, Coca-Cola Bottling Shqipëria ka promovuar veprime në favor të mjedisit përmes projekteve pioniere, me shpresën se do të ketë kontribuar në vendosjen e standardeve të reja brenda tregut: «Iniciativat tona mjedisore – komenton Busi – si investime në fotovoltaikë, përdorimi i automjeteve 100% elektrike (për ekipin tregtar në Tiranë, Durazzo, Kavajë), instalimi i stacioneve të karikimit të shpejtë në qytetet e përfshira, mbjellja e pemëve dhe gjelbërimi, janë vetëm shembujt e elementëve kryesorë të një angazhimi të përditshëm në të gjitha nivelet e organizatës”.
Prandaj, ky raport përfaqëson më shumë se një analizë të thjeshtë; shënon një transformim drejt një qasjeje të dokumentuar dhe të provuar: “Ne kemi ndërtuar një model zhvillimi që komunikon me të gjithë zinxhirin e furnizimit dhe të cilin duam të vazhdojmë ta çojmë përpara në përputhje me evolucionin e shoqërisë shqiptare, duke kombinuar fuqinë e një marke globale, vlerat e një biznesi familjar dhe një perspektivë lokale. Ne jemi krenarë të shpallim – vazhdon presidenti i CCBS – se angazhimi ynë nuk është më vetëm një deklaratë: ai tani mbështetet nga raporte të detajuara dhe të verifikuara nga konsulentë të specializuar. Në këtë mënyrë ne duam të punojmë gjithnjë e më mirë për të kombinuar rritjen e kompanisë sonë me një qasje pragmatike dhe konkrete ndaj qëndrueshmërisë. Vetëm duke e ditur mirë pikën e fillimit mund të aspirojmë të bëjmë gjithmonë më mirë”.
“Me konsulentët më të mirë në nivel europian – përfundon Luca Busi – ne po ndërtojmë një udhërrëfyes që do të na lejojë të bëhemi ndër kompanitë e para me emetime zero deri në vitin 2030. Një rrugë shumë ambicioze që na ka parë në punë prej disa muajsh dhe që do të shënojë vërtet një kthesë të rëndësishme për ne. Falënderimet e mia shkojnë për ekipin tonë të përkushtuar, The Coca-Cola Company, palët e interesuara me të cilat punojmë çdo ditë dhe komunitetet të cilave u shërbejmë. Në fakt, vetëm së bashku kemi me të vërtetë fuqinë për të formuar një të ardhme të qëndrueshme.”
Primo rapporto di sostenibilità!
- Presentato documento ufficiale che attesta l’impegno dell’azienda per un futuro sostenibile, con un percorso basato su investimenti e buone pratiche
- Un punto di partenza su cui impostare un percorso per arrivare passo dopo passo all’obiettivo della Carbon Neutrality
Una riduzione dell’acquisto di energia elettrica dalla rete del 65% per sostituirla con l’auto-produzione tramite pannelli fotovoltaici (con meno emissioni di CO2 per 516 tonnellate – Scope 2 – in un solo anno), 74 veicoli 100% elettrici per la forza vendita ricaricati con energia proveniente da fonti rinnovabili, più di 3000 ore di formazione a favore degli oltre 350 dipendenti, l’evoluzione delle confezioni dei prodotti riducendone il peso (– 9 tonnellate di PET utilizzato tra il 2021 e il 2022) e utilizzando materiali riciclabili e riciclati come nel caso del rPET (PET riciclato) sui principali formati.
Queste alcune delle evidenze che emergono dal primo bilancio di sostenibilità riferito all’anno 2022 firmato da CCBS – e redatto da Deloitte – che segna un importante passo nel percorso di trasparenza e miglioramento continuo messo in campo da diversi anni.
«Un documento ufficiale che attesta il solido impegno della nostra azienda nella direzione della sostenibilità e della responsabilità sociale – commenta il presidente CCBS Luca Busi – per noi CCBS è più di un’attività imprenditoriale: è una realtà che con forza ed energia sta trainando il cambiamento, sin dal 1994. Le nostre iniziative green sono andate oltre i gesti formali, oltre le promesse, diventando il fondamento della nostra identità e guidando ogni nostra azione. Siamo consapevoli del fatto che il successo di un’azienda va oltre il suo andamento economico-finanziario: vogliamo e dobbiamo lasciare un’eredità di buone pratiche alle nuove generazioni».
Coca-Cola Bottling Shqipëria sin dalla sua nascita in Albania ha promosso azioni a favore dell’ambiente attraverso progetti pionieristici, con l’auspicio di aver contribuito a stabilire nuovi standard all’interno del mercato: «Le nostre iniziative ambientali – commenta Busi – come gli investimenti nel fotovoltaico, l’utilizzo di veicoli 100% elettrici (per il team commerciale a Tirana, Durazzo, Kavaja), l’installazione di stazioni di ricarica fast nelle città coinvolta, la piantumazione di verde e di alberi, sono solo gli esempi principali di un impegno che è quotidiano e a tutti i livelli dell’organizzazione».
Questo rapporto rappresenta dunque più di una mera analisi; segna una trasformazione verso un approccio documentato e comprovato: «Abbiamo costruito un modello di sviluppo che dialoga con tutta la filiera e che vogliamo continuare a portare avanti in linea con l’evoluzione della società albanese, unendo la forza di un marchio globale, i valori di un’azienda familiare e una prospettiva locale. Siamo orgogliosi di annunciare – continua il presidente CCBS – che il nostro impegno non è più solo una dichiarazione: è ora supportato da rapporti dettagliati e verificati da parte di consulenti specializzati. In questo modo vogliamo lavorare sempre meglio per coniugare la crescita della nostra realtà con un approccio pragmatico e concreto alla sostenibilità. Solo conoscendo bene il punto di partenza si può aspirare a fare sempre meglio».
«Stiamo costruendo con i migliori consulenti a livello europeo – conclude Luca Busi – una road-map che ci consentirà di arrivare ad essere una delle prime aziende a zero emissioni entro il 2030. Un percorso ambiziosissimo che ci vede a lavoro da diversi mesi e che segnerà davvero una svolta importante per noi. Il mio ringraziamento va al nostro team dedicato, a The Coca-Cola Company, agli stakeholder con cui collaboriamo ogni giorno e alle comunità che serviamo. Solo tutti insieme, infatti, abbiamo davvero il potere di plasmare un futuro sostenibile».